12/4(水) 3:10pm 羽田空港着
ほぼ満席でのフライトで少し疲れはしましたが、健康も守られ無事に羽田空港に到着しました。空港にはエヴァグリーンチャペルの内村先生、教会員の秦地姉が迎えにきてくださっていました。教会までは車で1時間ほどの距離ですが、夕日に照らされた富士山が本当に美しく、まるで私たちをwelcomeしてくれているようでした。夕食には、教会の方が心を込めて作ってくださったちらし寿司をいただき、その後ジョイと明日の打ち合わせをしました。主が全ての疲れを癒し、明日からのミニストリーに必要な力を注いでくださることを信じ感謝して皆眠りにつきました。

Comments

  1. English Translation:
    We got to the Haneda at 3:10 pm on 12/4. This flight was almost full capacity and we were tired. But we got to Haneda Airport safely. At the airport Pastor Uchimura and a church member welcomed us. It took about one hour by car to get to the church. On the way to the church we saw Mount Fuji, which was glowing in the evening light. From just looking at the beautiful Mt. Fuji we felt a warm welcoming for us. At dinner, we enjoyed delicious chirashi sushi which was prepared by the church members. After dinner, we got together with Joy to plan the next day. We fell asleep that night with the firm belief and an appreciation that God will provide us with the necessary energy and strength to do ministry, starting tomorrow.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog