12/12(木)
とても大切なことを忘れていました。12/10(火)の夕食に、斎藤栄子姉が私たちを招待してくださいました。栄子さんは、昨年天に召されたエヴァグリーンチャペルの牧師夫人美帆さんのお母様で、いつも私たちミッションチームをサポートし、祈ってくださり、溢れる愛を示してくださる敬愛する姉妹です。私たちチームが到着する数日前に、階段で転び、肋骨にヒビが入るという怪我をされました。ご高齢でありますから心配しましたが、主が守ってくださり、痛みはあるようですが今は普段の生活に戻られています。そのような状況の中にあるにもかかわらず、私たちのために主の愛を示してくださいました。皆さん、栄子さんが完全に癒され、怪我の後遺症も出ないようどうぞお祈りください。

Comments

  1. English Translation

    12/12 (Thursday)

    I forgot to report one important item: We were invited for dinner by Mrs. Eiko Saito, whose daughter Miho was the wife of Pastor Uchimura at Evergreen Chapel. Miho passed away last year. Mrs. Saito is a constant supporter of our mission, through praying and showing her abundant love for us. A few days before our arrival here, she fell on the stairs and cracked her rib. We were worried about her, since she is advanced in age. God really protected her. She still struggles with some pain, but she is able to carry on her daily life now. Even though she is in this kind of situation, she has continued showing His love for us. Please pray for her complete healing with no aftereffects.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog